Smluvní podmínky poskytování „Garantovaného servisu“ tiskáren Lexmark
– příloha faktury
Dodavatel se zavazuje provádět servis za těchto podmínek:
- Odběratel musí nahlásit požadavek opravy během normální pracovní doby
tj. pondělí - pátek od 900 do 1800 h na mobilní telefon
604 129 777.
- Dodavatel vynaloží přiměřené úsilí do 4 hodin od obdržení hlášení poruchu
prověřit a do dalších 4 hodin sdělit Odběrateli výsledek.
- Opravy budou prováděny v místě autorizovaného servisního střediska.
Doprava zařízení od a k Odběrateli bude prováděna standardní spediční společností
z adresy udané Odběratelem. Odběratel zodpovídá za řádné zabalení zařízení
do originálního přepravního obalu nebo adekvátního náhradního. Příjezd technika
k Odběrateli a oprava na místě není zahrnuta v ceně, avšak lze ji domluvit
individuálně.
- Odběratel bere na vědomí, že Dodavatel bude veškeré opravy hardware
provádět výměnou příslušných modulů, a že mohou být vyměněny všechny díly,
které by mohly být možnou příčinou poruchy. Dodavatel bude servisovat pouze
ta zařízení, která jsou uvedena včetně svých sériových čísel na faktuře
jejíž přílohou jsou tyto podmínky.
- „Garantovaný servis“ se nevztahuje na opravy závad vzniklých v důsledku:
a) neschválených změn či použití nevhodného spotřebního materiálu
b) nesprávného použití, nedbalostí uživatele nebo nedodržením postupů uvedených
dokumentace
c) provozováním v nevhodném prostředí nebo jinými vnějšími vlivy (např.
kolísání či poruchy napájení či klimatizace, oheň, voda, prach apod.)
- „Garantovaný servis“ rovněž nezahrnuje čištění a servisní údržbu zařízení
provedenou nad rámec předepsaný výrobcem, dodávky či výměnu spotřebního
materiálu jako jsou např. magnetická média, barvicí pásky, tonery, servisní
kity a podobné položky, jejichž opotřebení odpovídá běžnému provozu.
- Dodavatel i Odběratel se zavazují veškeré informace a skutečnosti týkající
se zejména dodaných služeb nebo jakékoli jeho části, činnosti druhé smluvní
strany, jejich klientů, dodavatelů, zaměstnanců, hospodářské situace, know-how,
které se on nebo jeho pracovníci dozvědí při provádění servisu, použít výhradně
jen pro případ provedení servisních prací a zachovávat o takových skutečnostech
přísnou mlčenlivost a utajení. Dodavatel i Odběratel se zavazují, že neumožní,
aby se s těmito skutečnostmi seznámila jakákoli třetí osoba.
- Dodavatel je oprávněn použít k provedení servisu nebo jeho části třetí
osoby, odpovídá však Odběrateli za provedení servisu jako celku.
- „Garantovaný servis“ zahrnuje veškeré náklady spojené s vykonáním práce
jako např. pracovní výkony techniků v servisním středisku Dodavatele, použité
náhradní díly a prostředky a přepravu zařízení do servisního střediska Dodavatele
a zpět na Odběratelem udanou adresu. Není-li z nějakého důvodu možná oprava
tiskárny do 48 hodin od doručení do servisního střediska, bude s Odběratelem
na dobu opravy dohodnuto zapůjčení adekvátní náhradní tiskárny.
- Účinnost „garantovaného servisu“ začíná dnem úhrady fakturované částky
na účet dodavatele. Není-li tato provedena v dohodnuté splatnosti, bude
faktura stornována a s ní i všechny ostatní podmínky uvedené v této příloze.
Trvání „garantovaného servisu“ je předem dohodnuto a uvedeno na faktuře,
60 dnů před jeho vypršením bude odběratel dotázán, zda má zájem o prodloužení
na další období, což by bylo fakturováno obdobným způsobem samostatně.
- Dodavatel může pozastavit poskytování „garantovaného servisu“, jestliže
je Odběratel v prodlení s úhradou dlužné částky vztahující se k servisovaným
zařízením o více než 30 dnů nebo zásadním způsobem porušil některé ze zde
uvedených podmínek.
- Úhradou fakturované částky za „garantovaný servis“ stvrzuje Odběratel
svůj souhlas se zde uvedenými podmínkami, které jsou nedílnou součástí faktury
s „garantovaným servisem“.